Vakbeurs voor bruidsmode, mode voor bruidegom en gelegenheidskleding

Pers registratie

Om de gang van zaken te coördineren voor de eerlijke toelating van de tv-teams zal deze mogelijk zijn:

Zondag, 11 juli 2021 van 9.00 tot 18.00 uur
Maandag, 12 juli 2021 van 9.00 tot 18.00 uur
Dinsdag, 13 juli 2021 van 9.00 tot 17.00 uur

Filmen op de stand moeten met de individuele exposanten worden overeengekomen.
Wij vragen u vriendelijk om uw begrip

Vul uw registratie gegevens hieronder in en u ontvangt uw tickets na controle binnen enkele werkdagen.

Pers contact:

Email: redaktion@interbride-messe.eu

Rauschenbachstrasse 10
D-95028 Hof
Deutschland

Copyright © 2013 - 2021 Interbride Messe GmbH.
© Interbride is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de hier gelinkte websites.
© Fotos: Interbride Messe GmbH, Bruidmedia B.V. en Nina Skripietz - www.nina-skripietz.de. Filmproduktion: Christoph Hartmann - www.medienmanufakturhartmann.de. Alle rechten voorbehouden. Tenzij anders vermeld berusten alle rechten op informatie (tekst, beeld, geluid, video, etc.) die u op deze site (interbride.eu en alle onderliggende pagina’s) aantreft bij Interbride Messe GmbH en Bruidmedia B.V. of zijn gelicenceerd aan Interbride Messe GmbH en Bruidmedia B.V.. Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Interbride Messe GmbH en Bruidmedia B.V..
Foto's en logo's onder het kopje 'Afbeeldingen voor Pers' kunnen alleen gebruikt worden met bronvermelding.